Usluge


Obuka korisnika

Kalibracija

Servis i Garancija

Obuka korisnika

Korisnicima mjernih instrumenata iz našeg programa nudimo osnovnu obuku o načinu upotrebe instrumenata. Ta obuka uključuje prikaz glavnih funkcija instrumenata i način izvođenja mjerenja.

Za one koji žele znati više o samoj tehnologiji mjerenja i načinima korištenja mjerne opreme, pripremili smo edukaciju za sljedeća područja:
  • Uvod u termografiju
  • Kalibracija i održavanje procesne instrumentacije
  • Uvod u kvalitet električne energije
  • Certificiranje strukturnih ožičenja (CCTT)
  • Optičke komunikacije - "Škola optike"
Svi navedeni programi obuke se plaćaju, izvode se u prostorijama firme Micom BH ili u prostorijama naručitelja, po dogovoru.

Sve obuke vode naši prodajni inženjeri, ali u slučaju specifičnih potreba i predstavnici proizvođača.

Ako želite znati više o mjernoj opremi, njenom načinu upotrebe, ili želite saznati više o našim standardnim programima obuke, molimo da nas kontaktirate.



Kalibracija

Svaki mjerni instrument mora se povremeno pregledati kako bi se provjerila tačnost njegovih mjernih rezultata. Micom u svom laboratoriju obavlja sljedive kalibracije za sve vrste multimetara, strujnih kliješta, procesnih kalibratora, električnih testera, mjerača snage, mjerača otpora izolacije do 10kV, jednofunkcijskih i višefunkcijskih testera električnih instalacija i mnogih drugih instrumenata. Za svaku izvedenu kalibraciju izdajemo kalibracioni certifikat sa mjernim rezultatima.

Micom laboratorij je opremljen najnovijom kalibracijskom opremom proizvođača Fluke. Sva naša oprema je kalibrisana, čime osiguravamo sljedivost mjerenja do međunarodnih standarda.

Ako želite da se informišete o svim uslugama koje može ponuditi laboratorija za kalibraciju, kliknite ovdje.

Korisnicima naših kalibracionih usluga omogućavamo konkurentne cijene i brzo vrijeme odziva.

Kontak osoba za kalibracione usluge:
gđa. Berina Islamović-Aljić, tel: 033 778 574 ili 033/778-579

Zahtjev možete poslati putem faksa: 033 778 570 ili putem e-maila: info@micom.ba


Servis i garancija

Micom osigurava garantni i postgarantni servis svih proizvoda iz svog prodajnog programa. Servisne usluge vršimo u našem servisu u Sarajevu, a u slučaju zahtjevnih tehničkih popravki u servisnim centrima dobavljača i u nekoliko vanjskih ugovornih servisnih centara.

Garantni rok za svaki proizvod je određen od strane proizvođača. Sa garancijom preuzimamo odgovornost da ćemo u garantnom roku ukloniti sve nedostatke i oštećenja na proizvodu, koja nastanu u normalnim uslovima rada i prilikom korištenja proizvoda prema uputstvima proizvođača, pod uslovom da proizvod nisu koristile neovlaštene osobe.

Pravo na garanciju se može ostvariti uz predočenje garantnog lista ili računa izdatog od strane ovlaštenog trgovca prilikom kupovine proizvoda.

Svi proizvodi koji trebaju servis molimo da dostavite (poštom ili lično) na našu adresu u Sarajevu sa sljedećim podacima:
  • Podaci o vlasniku proizvoda i kontakt osobi
  • Podaci o poslanom proizvodu (model, serijski br., količina, isporučeni pribor ili dodatna oprema)
  • Opis kvara ili razlog za slanje proizvoda na servis
  • Ako je proizvod u garanciji, dokaz o kupovini (kopiju računa ili garantni list)
Za proizvod u garantnom roku trošak slanja uređaja do servisa (uključujući i ovlaštene servise u inostranstvu, ukoliko je to potrebno) ide na teret vlasnika proizvoda, a trošak povratka snosi Micom. U slučaju vangarantnog servisa troškovi slanja uređaja do servisa i nazad snosi vlasnik.

Nakon pregleda proizvoda u našem servisu, isti ćemo popraviti ili poslati u servis proizvođača. U slučaju vangarantnog servisa, vlasniku uređaja ćemo izdati ponudu sa troškovima popravke, koja će se izvršiti nakon što vlasnik proizvoda potvrdi našu ponudu, odnosno potvrdi da će pokriti troškove popravke.

Kontaktna osoba za pitanja u vezi servisa i logistike:
Armin Salkić, tel: 033 778 571